Susta Partnersin ladattavat materiaalit ja tallenteet

LADATTAVAT MATERIAALIT

Vastuullisuuden kipupisteet – toimialakyselyn tulokset

Miten vastuullisuusteema näkyy markkinoijan arjessa?

Kyselyn tavoitteet:

  • Ymmärtää paremmin, millaisia arjen haasteita ja / tai kipupisteitä vastuullisuusteema aiheuttaa markkinoijille ja johtajille.
  • Pyrkiä selvittämään, millaista apua tarvitaan vastuullisuusasioista viestimisessä tarvitaan.
  • Pyrkiä saamaan kuva siitä, mikä estää edistämästä asiaa.
  • Kartoittaa vastuita, motivaatiota, asenteita, osaamista, ymmärrystä ja käytännön etenemisen esteitä.

 

Pääset lataamaan kyselyn tulokset täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi materiaali aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi. 

Lataa kyselyn tulokset täyttämällä lomake

Vastuullisuuden käsikirja markkinoinnin asiantuntijalle

Hei markkinoija! Nappaa talteen ne olennaisimmat tiedot, joita vastuullisuudesta tarvitset. 

Tämä käsikirja sisältää seuraavat osat: 

  • Vastuullisuus pähkinänkuoressa
  • Olennaisten vastuullisuusteemojen valinta 
  • Vastuullisuususkottavuus
  • Markkinoijat muutosagentteina – miten saada johto ja koko organisaatio mukaan?
 

Pääset lataamaan tämän kattavan mutta kompaktin käsikirjan täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi käsikirja aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi. 

Mukavia lukuhetkiä!

Lataa käsikirja täyttämällä lomake

WEBINAARITALLENTEET

Faktapohjainen vastuullisuusmarkkinointi -tehoaamu (17.5.2024)

WEBINAARIN KUVAUS

Miten huolehdit siitä, että vastuullisuusviestisi ja -väittämäsi on sekä uskottava että resonoiva? Miten saat helposti mittaroitua vastuullisuusdataa? Jääkö vastuullisuusviestisi raportin tasolle?

Vastuullisuusmarkkinointitoimisto Susta Partnersin ja digitaalisen hiilijalanjälkilaskuriin erikoistuneen Biocoden yhdessä järjestämä tehoaamum joka sisältää ajankohtaista tietoa siitä, miten laskenta tehdään helposti sekä miten työkalun avulla tuotettujen lukujen perusteella saadaan muotoiltua vaikuttavat vastuullisuusviestit.

KENELLE?

Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

B2B & vastuullisuusmarkkinointi -tehoaamu (15.3.2024)

WEBINAARIN KUVAUS

Viesti vastuullisuudesta vaikuttavasti B2B-liiketoiminnassa

Miten tunnistat ne olennaiset vastuullisuusteemat B2B-liiketoiminnassa? Miten muodostat mielenkiintoiset ja vaikuttavat viestit? Miten huomioit direktiivit ja lait muotoillessasi vastuullisuusväittämiä?

Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan. Meille saa myös esittää kysymyksiä webinaarin aikana sekä toki sen jälkeen.

KENELLE?

B2B yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

Vastuullisuusväittämät -tehoaamu (2.2.2024)

WEBINAARIN KUVAUS

Pelkäätkö markkinoida vastuullisuustekojanne? Mietityttääkö lainsäädäntö – uusi kuluttajansuojadirektiivi sekä viherpesudirektiivi Green Claims? Hälvennämme pelkojasi tehoaamussa – tule oppimaan näistä teemoista lisää ja inspiroitumaan!

KENELLE?

Markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

MITEN VOIN KATSOA TALLENTEEN?

Pääset webinaarintallenteelle täyttämällä tietosi oheiselle  lomakkeelle. Lähetettyäsi lomakkeen, sinut ohjataan tallennesivulle. Jos et ehdi katsomaan tallennetta kokonaan, ota linkki talteen esim. selaimen osoitekentästä tai Youtuben jakotoiminnon kautta ja palaa linkin kautta myöhemmin tallenteen pariin. Linkki on ns. piilotettu eli tallennetta ei löydy hakukoneista tai hakemalla Youtubesta. 

Vastuullisuusväittämät -tehoaamun tallenne

Teoista sanoiksi -tehoaamu (9.11.2023)

WEBINAARIN KUVAUS

Vastuullisuus tunkee joka tuutista ja käsite on jo kokenut inflaation, mutta olemme edelleen alkutekijöissä. Mitä markkinoijan tai viestijän pitäisi siitä tietää ja ajatella. Entä miten ottaa huomioon työssään?  

KENELLE?

Markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

MITEN VOIN KATSOA TALLENTEEN?

Pääset webinaarintallenteelle täyttämällä tietosi oheiselle  lomakkeelle. Lähetettyäsi lomakkeen, sinut ohjataan tallennesivulle. Jos et ehdi katsomaan tallennetta kokonaan, ota linkki talteen esim. selaimen osoitekentästä tai Youtuben jakotoiminnon kautta ja palaa linkin kautta myöhemmin tallenteen pariin. Linkki on ns. piilotettu eli tallennetta ei löydy hakukoneista tai hakemalla Youtubesta. 

Teoista sanoiksi -tehoaamun tallenne