Susta Partnersin ladattavat materiaalit ja tallenteet
LADATTAVAT MATERIAALIT
Vastuullisuuden kipupisteet – toimialakyselyn tulokset
Miten vastuullisuusteema näkyy markkinoijan arjessa?
Kyselyn tavoitteet:
- Ymmärtää paremmin, millaisia arjen haasteita ja / tai kipupisteitä vastuullisuusteema aiheuttaa markkinoijille ja johtajille.
- Pyrkiä selvittämään, millaista apua tarvitaan vastuullisuusasioista viestimisessä tarvitaan.
- Pyrkiä saamaan kuva siitä, mikä estää edistämästä asiaa.
- Kartoittaa vastuita, motivaatiota, asenteita, osaamista, ymmärrystä ja käytännön etenemisen esteitä.
Pääset lataamaan kyselyn tulokset täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi materiaali aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi.
Lataa kyselyn tulokset täyttämällä lomake
Vastuullisuuden käsikirja markkinoinnin asiantuntijalle
Hei markkinoija! Nappaa talteen ne olennaisimmat tiedot, joita vastuullisuudesta tarvitset.
Tämä käsikirja sisältää seuraavat osat:
- Vastuullisuus pähkinänkuoressa
- Olennaisten vastuullisuusteemojen valinta
- Vastuullisuususkottavuus
- Markkinoijat muutosagentteina – miten saada johto ja koko organisaatio mukaan?
Pääset lataamaan tämän kattavan mutta kompaktin käsikirjan täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi käsikirja aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi.
Mukavia lukuhetkiä!
Lataa käsikirja täyttämällä lomake
WEBINAARITALLENTEET
B2B & vastuullisuusmarkkinointi -tehoaamu (15.3.2024)
WEBINAARIN KUVAUS
Viesti vastuullisuudesta vaikuttavasti B2B-liiketoiminnassa
Miten tunnistat ne olennaiset vastuullisuusteemat B2B-liiketoiminnassa? Miten muodostat mielenkiintoiset ja vaikuttavat viestit? Miten huomioit direktiivit ja lait muotoillessasi vastuullisuusväittämiä?
Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan. Meille saa myös esittää kysymyksiä webinaarin aikana sekä toki sen jälkeen.
KENELLE?
B2B yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.
TALLENNE
Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä.
Vastuullisuusväittämät -tehoaamu (2.2.2024)
WEBINAARIN KUVAUS
Pelkäätkö markkinoida vastuullisuustekojanne? Mietityttääkö lainsäädäntö – uusi kuluttajansuojadirektiivi sekä viherpesudirektiivi Green Claims? Hälvennämme pelkojasi tehoaamussa – tule oppimaan näistä teemoista lisää ja inspiroitumaan!
KENELLE?
Markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.
MITEN VOIN KATSOA TALLENTEEN?
Vastuullisuusväittämät -tehoaamun tallenne
Teoista sanoiksi -tehoaamu (9.11.2023)
WEBINAARIN KUVAUS
Vastuullisuus tunkee joka tuutista ja käsite on jo kokenut inflaation, mutta olemme edelleen alkutekijöissä. Mitä markkinoijan tai viestijän pitäisi siitä tietää ja ajatella. Entä miten ottaa huomioon työssään?
KENELLE?
Markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.
MITEN VOIN KATSOA TALLENTEEN?